22abanmah

ماه من غصه چرا؟؟تو مرا داری ومن هرشب وروز آرزویم همه خوشبختی توست....

22abanmah

ماه من غصه چرا؟؟تو مرا داری ومن هرشب وروز آرزویم همه خوشبختی توست....

abanmah22👌👌 آبان ماه من باش💝💝
من تورا آرزو نخواهم کرد.....هیچوقت!
وقتی تورا خواهم پذیرفت که بادل خودت بیایی نه باآرزوی من⭐⭐⭐
یک بغل آرامش چتر روزهایت📚📚

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

عاشقانه_برای_تو

مثل یک رودخانه درعطشم برای لحضه ای دلدادگی دربرابر آفتاب

دلم برای بغل مردانه ات تنگ شده بیا...نه بامسیح نه بامهدی

به وقت دلتنگی ام ظهورکن...!تصور پیراهن سفیدت خیالم را غوغا میکند

عکس_عاشقونه

  • ۹۷/۰۵/۲۱
  • aban mah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی