22abanmah

ماه من غصه چرا؟؟تو مرا داری ومن هرشب وروز آرزویم همه خوشبختی توست....

22abanmah

ماه من غصه چرا؟؟تو مرا داری ومن هرشب وروز آرزویم همه خوشبختی توست....

abanmah22👌👌 آبان ماه من باش💝💝
من تورا آرزو نخواهم کرد.....هیچوقت!
وقتی تورا خواهم پذیرفت که بادل خودت بیایی نه باآرزوی من⭐⭐⭐
یک بغل آرامش چتر روزهایت📚📚

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

دلنوشته_دریاب

دریاب!

وتوای واهمه ی من به جست وجوی چشمانم

که ازحصیرعریان نجابت

روی تن پوش سفیدت برای شکار لحظه ای می لرزد

دریاب فردی را که مبتلاست...

به صدای قدمهایت که باکفش جادویت

روی لحضه هایش خط میزنی

وناگهانی نیست اگرسررشته ی این احساس

درجایی میان ندانم هایم گم شود

تشویش را می توان زیرباران برد،گاهی باسیگار آتش زد

اما تمنای تورا ای واهمه....چه کسی می توان شست

آنچه که باران هم آتش نزد...

فرومایه ی ننگی نیست اگرصباحی

درتامل چشمانت گذران خود را دیدم

این روزها سرمیکشم....قهوه ی چشمانت را

وقتی چشم میبندم وتامعبدچشمانت به سنگلاخ کشیده میشوم

ومرزنابودی ام درمستی ات حل میشود

وقتی پیکران مرابه آتش میکشی....حجله ی حرام من برمن حلال میشود

  • ۹۶/۱۲/۱۹
  • aban mah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی