22abanmah

ماه من غصه چرا؟؟تو مرا داری ومن هرشب وروز آرزویم همه خوشبختی توست....

22abanmah

ماه من غصه چرا؟؟تو مرا داری ومن هرشب وروز آرزویم همه خوشبختی توست....

abanmah22👌👌 آبان ماه من باش💝💝
من تورا آرزو نخواهم کرد.....هیچوقت!
وقتی تورا خواهم پذیرفت که بادل خودت بیایی نه باآرزوی من⭐⭐⭐
یک بغل آرامش چتر روزهایت📚📚

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

دلنوشته_آمین

آمین:

عجیب نفسم گرفته است جایی میان سینه ام

مث مذاب است،نفست را میگویم

دهلیزوجود مرا به خاکستر کشاند،داغ،وحشی،به شیرینی گناه!

شایدگناهکارم.تقاص بدی پس میدهم....انتظار را نمی گویم

دردم بی خبریست از تو که این روزها رنگ میدهی،زنگ میبازی

ودر سراسر این طغیان چشمهایت داستانی

فراسوی پرنده ی آمین من می سراید

  • ۹۶/۱۲/۱۸
  • aban mah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی